"Uwielbiam outsiderów. Jeśli się nie dostosujesz, nie poddasz całkowicie, będziesz sam na tym świecie. Jednak poddając się, tracisz swoją niezależność jako istota ludzka... Jestem nieuleczalnym romantykiem, mam słabość do przegrańców na wielką skalę, skrycie żywię uczucie do wszystkich odmieńców i tułaczy...
krew sex to co lubie bez zbędnego upiększania pierdół a jego westerny ubóstwiam i tyle ! a nie jakieś schematy durne z johnem waynem
Które filmy Peckinpaha uważacie za najlepsze?
Moje typy:
1. Pat Garrett & Billy the Kid
2. Nędzne psy
3. Ballada o Cable'u Hogue
4. Dzika banda
5. Dajcie mi głowę Alfredo Garcii
Czytając jego biografię, ciekawostki tutaj i z Nędznych Psów, aż dziw bierze, że ten gość
dożył takiego wieku - naprawdę niezłe rzeczy odp**dzielał
Rashomon (1950)
Skarb Sierra Madre (1948)
La Strada (1954)
Hiroszima, moja miłość (1959)
As w potrzasku (1951)
Niepotrzebni mogą odejść (1947)
Hamlet (1948)
Słodkie życie (1960)
Na nabrzeżach (1954)
Zeszłego roku w Marienbadzie (1961)
Droga do miasta (1955)
Na tytoniowym szlaku (1941)
Miejsce pod słońcem...